دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32
نوشته شده در چهار شنبه 1 مرداد 1393
ساعت : 1:26
نویسنده : SOLTAN

با استفاده از بازی زیبای Call of Arena 1.32 شما فرمانده امپراتوری قدرتمندی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد گلادیاتورهای خود را آموزش داده و همچنین آن ها را به بهترین نحو ممکن تجهیز نمایید به گونه ای که بتوانند در مسابقات پیش روی خود هر گونه حریفی را از پای در بیاورند و با این کار شما پول بیشتری بدست بیاورید و برای گلادیاتور های خود سلاح های بهتر و یا حتی پیشرفته تری را خریداری نمایید. در بازی زیبای ندای آرنا شما می توانید از میان بیش از ۱۰۰ گلادیاتور موجود آن هایی را که مد نظر دارید را انتخاب کرده و با استفاده از آن ها به میدان نبرد با دشمن بروید شما در این بازی بی نظیر می توانید گلادیاتور های خود را از نظر قدرت تا ۶ سطح بالا ببرید. لازم به ذکر است که این بازی قابلیت انجام بصورت آنلاین را نیز دارا می باشد و شما می توانید حتی با اینترنت های سرعت پایین این بازی را با دوستان خود انجام بدهید.

 

 

Call of Arena 1.32

 

Call of Arena 1.32

 

Call of Arena 1.32

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۳ مگابایت

دانلود دیتا بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۱۸ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: بازی آنلاین, بازی امپراتوری قدرتمند, بازی جنگ گلادیاتور ها اندروید, بازی نبرد گلادیاتور ها, بازی ندای ارنا, بازی ندای ارنا برای اندروید, بازی های امپراطوری برای اندروید, دالود بازی های آنلاین, دانلود بازی Call of Arena 1, 32, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی سه بعدی, دانلود بازی مبارزه ای, دانلود دیتا بازی Call of Arena,